1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Tel.: (1) 8869-300, Fax: (1) 8869-460

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

E-ügyintézés

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (e-ügyintézési tv.) értelmében2018. január 1-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára az egyes állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás, valamint az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő dokumentumküldés/fogadás.

A törvényben foglaltaknak megfelelően az OGYÉI 2018. január 1-től biztosítja ügyfelei számára az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

Az E-ÜGYINTÉZÉS oldalon elérhető információk köre folyamatosan bővül, legfrissebb információként a cégként, CÉGKAPUBÓL az OGYÉI Hivatali kapujába való elektronikus ügyindításra vonatkozó információkkal frissült az oldal (4. Cégkapuból hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére). Emellett az ügyfélkapu regisztráció és cégkapu regisztráció folyamatának támogatása, valamint a CESP-en keresztül való hivatali ügy indítására vonatkozó információkat talál az aloldalon.

Kérjük, amennyiben alábbiakkal kapcsolatban kérdésük merül fel, küldjék el az eugyintezes@ogyei.gov.hu e-mail címre.

Frissítve: 2018.02.06 17:01