1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Tel.: (1) 8869-300, E-mail: ogyei@ogyei.gov.hu

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

E-ügyintézés

Az oldalon elérhető információk köre folyamatosan bővül. Jelen pillanatban az ügyfélkapu regisztráció és cégkapu regisztráció folyamatának támogatása, valamint a CESP-en keresztül való hivatali ügy indításáról talál információkat az aloldalon. A Cégkapuból való hivatalos ügy OGYÉI részére való indításáról pontosabb információkat legkésőbb január első hetében jelenítünk meg, ezen az oldalon.

Az oldal frissítésének dátuma az oldal alján, a bal oldalon található. 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (e-ügyintézési tv.) értelmében 2018. január 1-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára az egyes állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás, valamint az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő dokumentumküldés/fogadás.

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében az alábbiakban mutatjuk be az e-ügyintézéshez szükséges lépéseket.

Kérjük, amennyiben alábbiakkal kapcsolatban kérdésük merül fel, küldjék el az eugyintezes@ogyei.gov.hu e-mail címre. 


Az OGYÉI 2020. december 8. napjától lehetőséget biztosít Ügyfelei számára, hogy az alábbi ügytípusok tekintetében Személyreszabott Ügyintézési Felületen (SZÜF) iForm elektronikus űrlapkitöltő keretalkalmazás (iForm) használatával is benyújthassák beadványaikat az OGYÉI részére:

  1. Alaki hibás engedélyezés
  2. Módosítások nemzeti - N61(3) - Nemzeti eljárás (allopátiás, tradicionális növényi gyógyszerek)
  3. Törzskönyv visszavonása (törlés) kérelemre
  4. Ellátási problémák - FEJ bejelentés alapján
  5. Centralizált készítmények osztályba sorolása

 Az iForm az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. Törvény 1. § 19. pontja szerinti elektronikus űrlapkitöltés-támogatási szolgáltatás, amely a https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#fooldal linken keresztül érhető el. 

A fejlesztés a KÖFOP-1.2.2-VEKOP-18-2018-00007 projekt finanszírozásában valósult meg.

SEGÉDLET BEADVÁNYOK IFORM ŰRLAPON TÖRTÉNŐ BENYÚJTÁSÁHOZ


Hivatalos ügy indítása az alábbi lépések után kezdeményezhető:


1. Ügyfélkapu regisztráció – amennyiben Ön még nem rendelkezik ügyfélkapuval

2. Cégkapu regisztráció – amennyiben Ön még nem rendelkezik cégkapuval

3. Hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére – amennyiben az ügy CESP-en keresztül indítható

4. Cégkapuból hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére ePapíron

5. Visszajelzés az OGYÉI-től az Ön által képviselt cég részére

6. Hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére iFORM-on

Klinikai vizsgálatok engedélyezési eljárását érintő változások

Gyógyszerengedélyezés - e-ügyintézési segédlet

Közlemény informatikai rendszerek karbantartása miatti üzemszünetről

Változások az OGYÉI számára küldendő CESP-es beküldéshez kapcsolódó elektronikus ügyek címzése kapcsán

Változások az OGYÉI számára küldendő tisztigyógyszerészeti elektronikus ügyek címzése kapcsán

Közigazgatási határozatok bírósági felülvizsgálata iránti kereset benyújtásának lehetőségeiről

Frissítve: 2021.01.15 13:23