1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Tel.: (1) 8869-300, Fax: (1) 8869-460

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

E-ÜGYINTÉZÉS

Az oldalon elérhető információk köre folyamatosan bővül. Jelen pillanatban az ügyfélkapu regisztráció és cégkapu regisztráció folyamatának támogatása, valamint a CESP-en keresztül való hivatali ügy indításáról talál információkat az aloldalon. A Cégkapuból való hivatalos ügy OGYÉI részére való indításáról pontosabb információkat legkésőbb január első hetében jelenítünk meg, ezen az oldalon.

Az oldal frissítésének dátumát az oldal alján, a bal oldalon található.

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (e-ügyintézési tv.) értelmében 2018. január 1-től kötelező a gazdálkodó szervezetek számára az egyes állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás, valamint az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő dokumentumküldés/fogadás.

Az ügyintézés megkönnyítése érdekében az alábbiakban mutatjuk be az e-ügyintézéshez szükséges lépéseket.

Kérjük, amennyiben alábiakkal kapcsolatban kérdésük merül fel, küldjék el az eugyintezes@ogyei.gov.hu e-mail címre.

 

Hivatalos ügy indítása az alábbi lépések után kezdeményezhető:


1. Ügyfélkapu regisztráció – amennyiben Ön még nem rendelkezik ügyfélkapuval

2. Cégkapu regisztráció – amennyiben Ön még nem rendelkezik cégkapuval

3. Hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére – amennyiben az ügy CESP-en keresztül indítható

4. Cégkapuból hivatalos ügy indítása az OGYÉI részére

5. Visszajelzés az OGYÉI-től az Ön által képviselt cég részére

Frissítve: 2017.12.13 12:12