1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Tel.: (1) 8869-300, Fax: (1) 8869-460

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

Kapcsolat, elérhetőségek

Székhely: 1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Telephely: 1097 Budapest, Albert Flórián út 3./a

Levelezési cím: 1372 Postafiók 450.

Tel.: (1) 8869-300

Fax: (1) 8869-460

E-mail cím: ogyei@ogyei.gov.hu

Ügyfélszolgálatok

Igazgatási Iroda személyes 

ügyfélfogadási rendje

(1051 Budapest, Zrínyi utca 3.)
Hétfő-csütörtök: 9.00-12.00
Péntek: 9.00-11.00

Általános információ, gyógyszerinformáció

tel: (1) 8869-409, ogyei@ogyei.gov.hu, informacio@ogyei.gov.hu,
gyogyszerinformacio@ogyei.gov.hu

Élelmezés- és Táplálkozástudományi

Főigazgatóság (korábban: OÉTI) ügyfélszolgálata

(1097 Budapest, Albert Flórián út 3./a)

Általános nyitvatartás:

Hétfő: 8.00-12.00
Kedd: 12.00-16.00
Szerda: 8.00-12.00
Csütörtök: 12.00-16.00

Tel.: (1) 476-6440
oeti.ugyfelszolgalat@ogyei.gov.hu
Ügyfélszolgálati munkatárs: Juhász Annamária 


Panaszok, észrevételek kezelése

AZ OGYÉI tevékenységével kapcsolatos észrevételeiket, panaszaikat a következő módon juttathatják el munkatársainkhoz.

  • Levélben: 1051 Budapest, Zrinyi.u.3., Postafiók: Budapest, 1372 Postafiók 450.
  • Faxon: (1) 8869-460
  • Telefonon: (1) 8869-300
  • E-mailen: ogyei@ogyei.gov.hu
  • Személyesen: ügyfélszolgálati irodákban (Igazgatási Iroda, 1051 Budapest, Zrinyi.u.3.) 

A panaszügy hivatalos ügyintézésének alapja az írásban tett, névvel, lakcímmel illetve társaságok esetén székhellyel/telephellyel, aláírással ellátott bejelentés.

Az ügyfélpanasz mielőbbi kivizsgálásának érdekében szükséges, hogy az Ügyfél minden esetben pontosan és konkrétan fogalmazza meg észrevételeit, az észlelt hiányosságot, hibát, továbbá - amennyiben rendelkezésére áll - a panaszát alátámasztó dokumentumokat is bocsássa az OGYÉI rendelkezésére a panaszkivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.

A panasz, észrevétel kézhezvételét követően az OGYÉI munkatársa 3 munkanapon belül visszajelzést küld, hogy a panasz kivizsgálása megindult.

A panaszok kivizsgálásának ügyintézési ideje a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény 2. § (1) bekezdése szerint 30 nap.


Szervezeti egységek elérhetősége

Főigazgató

Gyógyszer-engedélyezési és Módszertani Főigazgatóság

Élelmezés- és Táplálkozástudományi Főigazgatóság

Ellenőrzési Főigazgatóság

Gazdasági Főigazgatóság

Frissítve: 2017.12.12 10:40