1051 Budapest, Zrínyi utca 3.

Tel.: (1) 8869-300, Fax: (1) 8869-460

1372 Postafiók 450.

ENGLISH

Tájékoztatás a szakmai rendezvényekkel összefüggésben nyújtott támogatások bejelentéséről

 

A bejelentések egyszerű és gyors kezelésére az OGYÉI külön felületet (https://rendezveny.ogyei.gov.hu/) tesz elérhetővé 2018. január 4-től, amely fokozatosan felváltja az eddigi elektronikus levelezésen alapuló gyakorlatot.

Kérjük, hogy a bejelentéseiket – a Gyftv. 14. § (11) - (13) bekezdései által előírt adatokat – az alábbiak szerint küldjék meg:

  • Az ismertetési tevékenységet folytatóknak az új felületen először be kell regisztrálniuk, a regisztrációt az OGYÉI hagyja jóvá. Kérjük továbbá, hogy a rendezvenytamogatasok@ogyei.gov.hu címre egy cégszerűen aláírt meghatalmazást (letölthető iratminta ITT) küldjenek a bejelentések megtételére jogosult munkatársuk kijelölésére, hogy őt az OGYÉI rendszerében regisztrálhassuk.
  • A sikeres regisztrációt követően a belépéshez kétfaktoros hitelesítés szükséges. Ez legegyszerűbben az Androidos és iOS okostelefonokra egyaránt telepíthető Google Hitelesítő (Google Authenticator) alkalmazással valósítható meg, de bármely más hitelesítő is használható, amely OATH-HOTP, OATH-TOTP támogatással bír (PC-s alkalmazás is).

Az első bejelentkezést követően a rendszer egy QR kódot jelenít meg, ezt azonban hiába olvassuk be telefonunkkal, amennyiben nincsen telepítve a Google Hitelesítő (vagy más hasonló alkalmazás), hibaüzenetet fogunk kapni.

A rendszer által adott QR kódot tehát a hitelesítő alkalmazással kell beolvasni, így kapjuk meg a belépési kódot. (A hitelesítő alkalmazást nem csak az OGYÉI oldalán, hanem más webes alkalmazásokhoz (pl.: Facebook, Gmail, stb.) védelméhez is felhasználhatják).

  • A belépéshez a későbbiekben is szükség lesz a telefonon futó hitelesítő alkalmazásra, de a kódokat a program már automatikusan generálja, QR kód beolvasása nélkül. A telefon elvesztése vagy lecserélése esetén viszont nem fogunk tudni belépni, ez a kétfaktoros hitelesítés lényege. Ebben az esetben kérje a rendezvenytamogatasok@ogyei.gov.hu címen a 2 faktoros hitelesítés törlését, így a következő bejelentkezés alkalmával újra be tudja ezt állítani új eszközén.
  • A sikeres belépést követően a bejelentési adatmezők mellett olvasható tájékoztatások összefoglalást nyújtanak azon információkról, amelyeket az adott mezőkben fel kell tüntetniük. A kötelezően kitöltendő mezőket nem lehet üresen hagyni, a rendszer nem fogad el hiányos bejelentést.
  • Felhívjuk figyelmüket, hogy rendezvényt feltölteni csak a rendezvényt megelőző 15. napig lehetséges, a Gyftv. előírásaival összhangban.
  • A rendezvény lebonyolítása után 7 nap áll rendelkezésre, hogy az opcionális adatokat (pl. csatolt dokumentumok, támogatási és szervezési költségek, stb.) az elektronikus felületre feltöltsék. Ezt követően minden adat rögzül a bejelentő oldalon, azokon további módosításokat végrehajtani nem lehetséges.
  • Egyéb dokumentumokat doc, docx, xls, xlsx, pdf, ppt, pptx formátumban tudnak a felületre feltölteni.
  • Felhívjuk figyelmüket, hogy a bejelentéshez csak az ismertetési tevékenységet folytató által szervezettrendezvényen szereplő előadásokkal kapcsolatos szerződés(ek)et kell kötelező jelleggel csatolni. Ezeket a dokumentumokat a bejelentő oldal megfelelő mezőjében tudják felcsatolni.
  • A rendezvényekkel összefüggő, további szerződéseket és dokumentumokat (pl: a részvételi díj befizetését igazoló dokumentum, a rendezvényhez nyújtott támogatás összege, a szervezés költségét igazoló dokumentumok, valamint a rendezvénnyel összefüggésben kötött további szerződések) csak az OGYÉI ilyen irányú, kifejezett kérésére kell megküldeni.

Amennyiben bármilyen technikai probléma adódik, az OGYÉI-t a rendezvenytamogatasok@ogyei.gov.hu e-mail címen érhetik el.

Az új bejelentő felület a https://rendezveny.ogyei.gov.hu/ címen érhető el.

Frissítve: 2018.01.09 11:29